AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det kÀnns att leva med en obotlig sjukdom.

Lite coolare nu😎

Publicerad 2018-05-10 23:30:50 i AllmÀnt,

NĂ€r jag hade vilat dĂ€r i altansoffan sĂ„ kĂ€nde jag mig lite bĂ€ttre till mods trots allt. Visst kĂ€nner jag frustrationen över att jag inte klarar av att leva som förr men jag tycker ju att jag blivit bĂ€ttre pĂ„ att hantera den. Jag fĂ„r nĂ„gra dippar,som den innan idag,men de  brukar gĂ„ Ă¶ver efter en stund. Och jag fĂ„r göra som jag brukar; gilla lĂ€get!
Nu Àr jag jÀttetrött och vet inte riktigt om jag ska skriva,det kanske blir flummigt och fel och allt möjligt... Jag tror jag avslutar direkt och försöker sova. BÀltrosen gör dessutom galet ont just nu. Tog en tablett men den har inte börjat göra nÄn nytta Àn... Det gör t.o.m ont att andas...usch o fy...mÄtte det gÄ över snart. Och hoppas jag kan sova gott,ljupt och lÀnge.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela