AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 6/5

Publicerad 2018-05-06 06:43:56 i Allmänt,

Det har blivit allt svårare att ta mig upp ifrån sittande på sistone. Ifrån toaletten t.ex
Jag som alltid tyckt att vi haft för små badrum och toaletter kan nu istället vara tacksam för att jag når både handfat och dörrkarm när jag likt en giraff på grönbete drar mig sakta upp....

(null)

Det vill till att jag inte har kraftig fotsvett😂 då blir det mer som Bambi på hal is!😂
Kraftigt fall framåt med platt näsa som följd😂Hahahaha!! Ser bilderna framför mig!😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela