AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Jag är så sjuk...

Publicerad 2018-03-10 10:28:45 i Allmänt,

Jag tänker klaga och gnälla nu för snart orkar jag inte med det här längre!! Jag mår så förbaskat dåligt!! 
Det borde väl vända snart??! 
Att må såhär dåligt när Ebba för en gång skull är hemma känns ju för jäkligt! Jag vill ju inget hellre än att umgås med henne. Men jag orkar inte... 
och det får mig att få dåligt samvete. 
Ebba måste ju vara jättebesviken på mig. Det känns inte alls bra. Jag tycker synd om henne...
Rosslet i mitt bröst låter otäckt. Det låter som att en massa delar sitter löst där inne. Och när jag andas så skramlar de liksom runt...
Runt min knapp ser det riktigt otäckt ut. Det är rött och blått,det ser ut som att saker är på väg ut därigenom.
Jag har också fått ont kring kroppen,strax under revbenen. Det är ömt... Tänkte på bältrosen först men insåg snart att det är träningsvärk av all min hosta. 
Ja jisses va...?!
Borde det inte vara slut på eländet snart...??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela