AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 31/7

Publicerad 2018-07-31 12:19:00 i Allmänt,

Ja jag vet! Jag är tjatig! Jag har ritat liknande bilder på mig själv liggande i en ställbar säng såååå många gånger!!

(null)

Men vad ska jag göra då??! Det är ju såhär ä,och nästan endast såhär!,som jag mår ganska ok! Ja nästan bra ibland! 
Just nu är det verkligen så. Mina svaga muskler håller på att förtvina och under tiden så moler de och värker. Det sticker i dem. Det känns som att de somnar. Och de är så svaga så svaga...så trötta. Orkar inte med skiten snart!! Jag vill ju må bra!! Som alla andra!!
Fan! Fan! Fan!!
Ibland bara hatar jag attlevamedibm!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela