AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Så trött!

Publicerad 2018-02-27 22:27:06 i Allmänt,

Jag förstår inte vad det är med mig. Jag är så extremt trött! Det är skittråkigt! Det värsta med denna tröttheten är att den liksom sitter i ögonen. Det är jobbigt att titta,det skaver och svider. Irriterande. 
Ute är det svinkallt!! Ja det är så kallt så kallt! Och dessutom blåser det rejält! Så idag har jag inte njutit av nån sol. 
Nej jag har städat lite (igen) jag tycker om att städa härnere. Det är så litet och det går så fort. Fast det blir dammigt fort. Och på golven syns det direkt när de blivit lite smutsiga...
Och så har jag ritat. Såna där meningslösa teckningar som jag ritar som avkoppling.
Och så har jag ju gjort en illustration men den har jag glömt att publicera här. Den ligger ute på instagram men jag glömde visst att lägga ut den här på bloggen. Så det gör jag nu.

(null)

Jag ritar när vinden viner runt knutarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela