AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 3/8

Publicerad 2018-08-03 06:43:07 i Allmänt,

Igår kunde jag (orkade!) äntligen också njuta av denna fantastiska sommar.
Tillbringade stora delar av dagen i en badenbaden.

(null)

Där intog jag även flera av mina måltider. 
Jag trodde väl aldrig att "Jag!" skulle må dåligt av värme men det är just vad jag gjort den senaste tiden. Att jag inte känner att jag kan/klarar av/vågar vistas på stranden och i havet är givetvis en bidragande orsak till att jag lider av värmen. Istället för att befinna mig på världens bästa plats: stranden! så har jag låst in mig i vår svala stuga och väntat på att det ska svalna av därute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela