AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 11/9 Min resa!

Publicerad 2017-09-11 09:23:15 i Allmänt,

Idag är det 6 år sen min resa började...

Resan som tog mig till underbara Nerja var även den som fick mig att inse att nånting i min kropp var "fel". Det är en milstolpe i mitt liv. Tio år efter den milstolpe som förändrade världen...
Folk pratar om dessa "resor" de gör,resor som förändrar deras liv. Men då är det ju oftast resor ifrån nånting negativt och destruktivt. Min resa gick åt andra hållet. Och tyvärr har jag ingen returbiljett...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela