AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 13/8

Publicerad 2017-08-13 10:39:37 i Allmänt,

Hihi,jag var nog ovanligt trött igårkväll. Läste mitt inlägg och såg då att jag upprepade mig lite. Men det bjuder jag på. Det blir så ibland. Jag somnade nästan direkt efter att jag skrivit klart och har nog sovit hela natten. (kan inte minnas att jag varit vaken nåt iallafall) Ändå känner jag mig inte utvilad. Jag är helt utmattad och har ont i varenda svag muskel. Jag tänker tillbringa denna söndag i viloläge!!

Helst av allt skulle jag vilja ligga här i min säng hela dan för det är här,i min ställbara sköna säng med gosigt duntäcke,som jag mår som bäst just nu! Att ligga här,koppla mig till pumpen,lyssna på min bok,teckna eller bara blunda,är underbart!!
Får se hur mycket mitt samvete låter mig ligga här idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela