AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Står inte ut!

Publicerad 2016-02-28 10:57:04 i Allmänt,

Jag står inte själv ut med mitt gnäll och min negativa inställning! Jag orkar helt enkelt inte med mig själv! Men jag är ju tvungen att stå ut-kommer liksom inte bort ifrån mig själv. Så nu måste jag försöka komma på ett sätt som kan få mig att bli lite mer positiv och glad!! För det här går inte längre!
Men hur i hela friden ska jag kunna ändra på det här??? Jag har ju inga positiva referenser att knyta an till. Jag ser ingen glädje i nånting!
Vad ska jag göra???
Just nu ligger jag uppepå min säng och stirrar upp i taket. Jag kan inte komma på en enda positiv tanke. Har inga idéer på hur jag ska kunna ändra mitt tankesätt.
Och skulle jag mot all förmodan komma på nåt kul så finns det 1000 anledningar till att det inte är nånting som är genomförbart!!
Tills dess får jag väl ligga här och vänta på bättre tider helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela