AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det kÀnns att leva med en obotlig sjukdom.

Tar en liten paus😊

Publicerad 2015-11-30 14:28:34 i AllmÀnt,

Jag har Äterigen fÄtt en febertopp som nÀstintill dÀckar mig. Jag har Ätminstone lagt mig för att vila en stund.
Jag hetsar inte upp mig för detta lÀngre. Varför ska jag??? Det Àr ju en del av mitt liv numera. Det,liksom att sÀtta i halsen och ramla. Inget av det har avtagit bara för att jag inte skrivit om det sÄ mycket pÄ sistone. Jag har vant mig vid dessa motgÄngar och ser dem numera som min vanliga vardag.
Tills nĂ€sta motgĂ„ng dyker upp! DĂ„ kommer jag att oroa mig och skriva om Det. 
Undrar vad nÀsta grej jag inte kommer att klara av blir..???
Det blir en överraskning🎉

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela