AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Hoppas på en hel natts sömn!!

Publicerad 2014-09-29 22:30:13 i Allmänt,

Nu ligger jag här i min säng igen! Så skönt! Jag är verkligen jättetrött! Men det är väl inte sä konstigt-det blev ju inte så mkt sömn inatt! Jag har bestämt mej för att låta bli att börja läsa Birgitta Bergins nästa bok-tänk om den är lika bra som den förra??? Då får jag ju inte sova inatt heller...😜 Jag känner nog av lördagens sittande fortfarande. Mitt högra lår är så fruktansvärt "trött" liksom. Jag är öm runt bäckenet o ner i låret... Svårt att förklara...men jag känner att det kommer ifrån mitt stillasittande i lördags.. Så jäkla tråkigt!! Vad jag än gör så får det negativa konsekvenser! Det gör mej förnannad!! Jag känner mej utsatt. Jag kan väl tolerera att jag får ont lite då o då-men jag blir förbannad över att det krävs så fruktansvärt lite ansträngning för att däcka mej!! Jag är så förbannat trött på att vara sjuk!! Och på att jag ALLTID kommer att vara sjuk,.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela