AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

En snabbis innan jag somnar💤

Publicerad 2014-05-27 22:50:12 i Allmänt,

Tänkte hoppa över skrivandet ikväll-men när jag lagt mej tillrätta så kände jag att nåt saknades...😉
Jag ska åka hem imon...😓hade gärna stannat...jag har det ju så bra här...
Men nu har jag några dagar med aktiviteter framför mej så det är ju bra att jag varit här o vilat mej i form några dar😃
Det har pratats om att det varit kyligt i Sverige idag...Det gäller inte Här☀i Halmstad!
Vädret har varit fantastiskt! Underbart! Precis i min smak👍
☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀☀
Men imonbitti ska vi gå upp jättetidigt! Så jag får nog släcka o försöka sova...(jag har ju vant mej vid sovmorgnar...så det kan bli jobbigt imon..)
Godnatt😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela