AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Känner mej HEL!!

Publicerad 2014-07-30 01:55:27 i Allmänt,

Tillbaka i stugan! Skönt! För det är ju verkligen härligt att vara här! Jag älskar vår lilla stuga där livet är så enkelt o härligt. Men hur mycket jag än älskar denna stugan så slås det utav min kärlek till mina 4 barn❤ De är det bästa i mitt liv❤ Och dom är här!! Nu!! Alla 4!!!! Det är en sån skön känsla att ha dom här allihop. Den glädjen o den kärlek jag känner när jag har dom runtomkring mej går inte att få någonannanstans eller med några andra! När jag har alla mina 4 barn OCH Lars (givetvis!!) hos mej så känner jag mej HEL!!! Det är bara vid de tillfällen jag har dem hos mej som jag känner ett alldeles speciellt lugn inom mej. Allting känns bara så självklart när vi är samlade allihop❤ När jag är tillsammans med de 5 människor som jag älskar allra,allra mest-då glömmer jag mina krämpor o bekymmer!! Att få ha mina älskade barn o min man hos mej gör mej lite friskare👍åtminstone för stunden! Jag ska få ha dom nära några dagar framöver-jag tänker ta tillvara på alla stunder vi umgås o all den tid jag får med dom❤ Det enda som saknas för att allt ska vara helt perfekt är ju 2 st respektive!! Hade de 2 varit med så hade vi nog haft det alldeles fantastiskt tillsammans❤ Jag måste sluta nu!! Orkar inte hålla ögonen öppna längre! Skriver mer imon😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela