AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Fredagsmys på gång

Publicerad 2014-02-28 11:21:55 i Allmänt,

Idag försöker jag tänka på att jag klantade mej igår-vill inte göra samma sak igen.
Jag har farit runt på fm,skjutsat döttrar, storhandlat inför helgen o våldgästat en väninna som jag "tvingade" att bjuda mej på kaffe☕
(nåja,hon var inte svårövertalad!! Hon är en mammut så hon tar sej gärna en kopp el två!)
Men nu är jag hemma igen,matkassarna står inställda på altanen-men de får stå där en stund. För nu tänker jag ta en "power-nap"💤💤
Förhoppningsvis gör en paus Nu så att jag orkar kolla på säsongsstarten av Lets dance😃
Vilket Jag tycker är det absolut bästa fredagsunderhållningsprogrammet!!  
Så: godnatt😉

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2014-03-03 07:05:38

Du är så välkommen när helst du kommer! Inga kanelbullar får du heller :)

Postat av: Bitte

Publicerad 2014-03-03 07:06:19

Du är så välkommen när helst du kommer! Inga kanelbullar får du heller :)

Postat av: Bitte

Publicerad 2014-03-03 07:06:20

Du är så välkommen när helst du kommer! Inga kanelbullar får du heller :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela