AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

2 tmmar senare

Publicerad 2014-02-28 13:45:48 i Allmänt,

Jodå,jag som skulle ta rn "liten power-nap" jag har sovit som en stock i 2 timmar!!!! Lars kom hen från jobbet nu,jag var helt väck!! 
Nu kom jag på att matkassarna står kvar ute på altanen!! Men det är ju ingen vårvärme ute direkt så de klarar sej säkert!!
Jag kan inte RUSA upp när jag blivit väckt så "brutalt"😉men nu har jag ju vaknat till lite så jag måste nog gå upp o ta hand om matkassarna o fixa nåt enkelt att äta. 
Nu borde jag väl orka vara vaken så pass länge att jag får se HELA Lets dance ikväll????

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela