AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

En bra dag

Publicerad 2014-04-28 22:25:59 i Allmänt,

Fick rätt. Dagen blev rätt bra😃
Om det beror på att jag varit ganska utvilad o känt mej mer positiv över huvud taget,det vet jag inte-men det ligger väl nära till hands att tro det. Är det "bara" det som krävs så får jag väl jobba på att försöka få varje dag att bli ungefär som denna. 
Dela in dagen i olika delar o fördela dom jämnt över dagen så kan jag nog lära mej att leva med ibm😉
Jag har ju skrivit om detta flera gånger tidigare,och jag har misslyckats flera gånger.. Men hallå!! Jag måste ju lära mej nån gång!! Jag är ju faktiskt inte helt trög...
Så nu hoppas jag att jag lärt mej lite mer om mej själv o hur jag ska ta hand om mej själv för att i fortsättningen må bättre.
....lite bättre i alla fall...,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela