AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Inte så pigg...

Publicerad 2018-02-28 13:35:37 i Allmänt,

Huvudvärken i morse verkar varit början på nåt... Jag känner mig sjuk... Är liksom tung i kroppen,orkar knappt stå på benen eller ens hålla i mobilen..
Ögonen som varit irriterade och torra ett tag blir ju inte bättre av detta direkt.
Skit också...det här hade jag gärna sluppit! 
Men!!
Nu ska vi inte ta ut nåt i förväg!! Det är inte alls säkert att jag håller på att bli sjuk. Jag bara känner mig sjuk... Det kan ju gå över👍🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela