AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 2/1

Publicerad 2019-01-02 12:18:05 i Allmänt,

Ja så hände då det som inte fick hända! Lars satte ner foten och ringde akuten när jag inte visade några tecken på att må bättre.
När jag väl kom dit så kunde de bara konstatera faktum;
Jag har fått influensan!!
Ska eländet aldrig ta slut....?

(null)

För att testa ifall man har influensa eller "en simpel förkylning" så tar de ett mycket obehagligt test genom att köra upp en lång pinne i näsan!
Resultatet var givet: 
Ursula med alla andra krämpor och diagnoser har nu även lyckats få influensa!!
Jag vet inte....ska jag skratta åt eländet eller ska jag bryta ihop och ge upp?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela