AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Inte mycket action....

Publicerad 2018-10-27 22:59:08 i Allmänt,

Jisses vad jag är lat. Inte bara jag förresten... Vi har alla varit lata idag. Ingen har gjort särskilt många knop! Men det har liksom bara varit en sån dag... Vi fick ju snö här inatt!! Så det har känts tungt idag... Kanske kan vi skylla på det??? Jag skyller ju gärna alla livets orättvisor och eländen på just SNÖ❄️
Jag tror inte det finns många här i världen som tycker sämre om snö och vinter än vad jag gör. Jag lider verkligen av denna årstid. Inte så att jag mår fysiskt dåligt eller nåt sånt. Jag ser bara på snö som världens värsta påhitt! Jag hatar det!
Det lär inte vara sista gången ni får läsa just det på denna bloggen. Nu följer ju X antal månader med detta fruktansvärda...
Nej denna dagen går inte till historien som en händelserik dag direkt. Det lär bli en sån där dag som flyter ihop med en massa andra ointressanta och händelselösa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela