AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Dubbla budskap!?

Publicerad 2018-10-22 08:11:05 i Allmänt,

Jag läste igenom mina föregående inlägg här nu på morgonen. De är skrivna med några timmars mellanrum och är så olika... 
Det verkar ju lite konstigt. Eller...?
Men det är ganska typiskt mig. Och då menar jag mig personligen,inte mig som i hon med IBM. Mitt humör och mitt mående hinner med ett antal olika stadier under ett dygn!!  
Jag påverkas lätt av både positiva och negativa intryck. På gott o ont...
Det innebär ju att mitt liv är ganska omväxlande. Sällan långtråkigt. 
Hihihi😂

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela