AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

En ände på det härliga...

Publicerad 2018-04-30 22:25:20 i Allmänt,

Nu måste jag skynda mig att somna! Om fyra timmar ringer alarmet! 2:15😱
Vi ska åka hem...
Flyget går vid sextiden imorgonbitti. Vi landar på Landvetter redan vid tiotiden imorgon förmiddag. Det är ju egentligen rätt skönt. Vi får vara hemma hela eftermiddagen. Nåt annat som är skönt är att vi inte har nån smutstvätt med oss hem. Vi har ju tvättat här. En klar fördel när man har eget.
Idag har vi packat. Och så har vi plockat  undan alla våra personliga saker. Hängt undan kläder mm som vi inte tar med oss hem över sommaren. För nu kommer vi att hyra ut vårt hus i sommar. Vi är inte särskilt intresserade av att åka hit när det är uppåt 40 grader varmt och här kryllar av folk. Då är vi hellre hemma i Sverige. Och gärna i Halmstad. Den svenska sommaren är fantastisk! Oslagbar!! 
När den är fin...
Men jag har även tillbringat långa stunder i solen! Varje gång jag ätit har jag legat på en solstol på terassen. Underbart.
Men nu är det slut för denna gången. Tre veckor går förvånansvärt fort. Vi är nöjda. Även om det känns lite vemodigt att åka hem...
Nej nu måste jag sova!! Fyra timmar...😴
Hörs ifrån Sverige nästa gång.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela