AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Ebba är här❤️

Publicerad 2017-04-30 23:02:52 i Allmänt,

Idag kom hon,min stora lilla dotter! Så mysigt! Vi tillbringade dagen på terassen. Solen gassade,det fläktade lite skönt. Ja det var härligt. Vi hade tänkt åka in till stan men valde till slut att stanna här hemma. Lika så gott det. Det kändes bara bökigt att ge sig iväg och Ebba jobbade sent igårkväll och åkte hemifrån riktigt tidigt i morse,hon var ganska så sliten.

Det är faktiskt jag också... Jag har nog gjort nåt konstigt med min kropp. Jag har riktigt ont mellan skulderbladen och upp till nacken. (ungefär där jag hade ont efter dem olycksaliga flygresan i höstas) Kanske har jag legat för mycket...
Hoppas det känns bättre när jag har sovit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela