AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Lite sent...

Publicerad 2016-10-30 23:39:13 i Allmänt,

Fortsätter på temat "vintertid"/"normaltid" Jag tycker ju att jag borde vara extra trött ikväll eftersom jag vaknade så tidigt och nu skulle ju klockan vara 00:30 istället för 23:30... Men nädå! Jag är nästan piggare än vanligt. Helmysko!!
Nog om tid!!
Idag har jag haft riktigt ont i benet. Det värker och det pulserar. Och jag som ska köra bil ända till Halmstad imorgon kväll. Tror jag... Alma jobbar till 19 och vi sa att vi nog åker direkt till stugan efter det.
Annars väntar vi till tisdag morgon. Men det är ju skönt att vakna i stugan😊 Då får vi hela den dagen där liksom.
Vi får se hur det blir. Jag tänker att dagsformen får avgöra lite också.
Ser fram emot några dagar vid havet.
Det ska bli skönt.
Nej,jag orkar inte skriva mer... Måste sova. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela