AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Så bra det blev👍

Publicerad 2014-02-28 23:07:24 i Allmänt,

Tänk vad mycket bättre jag mår när jag lyssnar på min kropp!! Efter min lååånga tupplur hade jag gott om energi igen,härligt!
För en gång skull hade båda döttrarna planerat att vara hemma!! Det är säklsynt! Till min stora glädje kom även en son till oss,Marcus❤
Vi laddade för premiären av Lets dance! Dukade upp massa godsaker på soffbordet-ostar,kex, olika korvar o skinka,melon,oliver,tapenade o massa annat gott!! Bara att plocka o ta för sej samtidigt som vi kollade på de duktiga dansarna! Mysigt!
Jag höll mej vaken HELA programmet!! Där ser man-det lönar sej med små tupplurar!!
Men när programmet var slut skulle ju ALL maten in i kylen igen-o det blir MYCKET disk!! Men köket är klart!! Resten av gänget ska kolla på film-men där går gränsen!! Det orkar jag inte!! Jag tycker ändå att jag lyckats med min dag idag!! Den blev precis sådär som jag vill att alla dagar ska vara😃 En bra kombination utav vila o "arbete"😃
Nu hoppas jag att jag håller på att bygga upp en rutin för hur de flesta av mina dagar ska vara- jag har ju lyckats TVÅ gånger denna veckan👍
Det tar sej...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela