AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Jag hade fel☹️

Publicerad 2018-09-22 15:46:53 i Allmänt,

Nu ångrar jag nästan att jag skrev att det kändes ok innan. Med betoning på "kändes".
Nu känns det inte så bra längre. 
Redan på förmiddagen kände jag hur det blev allt jobbigare och tyngre att andas. Så jag la mig i sängen. Igen...
Och här ligger jag än. Alma har åkt hem till Jönköping. Till lunch fick de övriga värma rester. Vi hade gott om det.
Jag gick upp en sväng när de var i köket och höll på men sen fick jag gå tillbaka till sängen. Det är skittråkigt. Men jag har inget val.
Jag får ligga här och försöka gilla läget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela