AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 8/9

Publicerad 2018-09-08 12:12:23 i Allmänt,

Igår tog jag alltså ett jättestort kliv utanför min komfortzon när jag vågade berätta för ICAs föreståndare att jag tyckte att deras handikappsparkeringar inte var optimala...

(null)

Eftersom jag är sjukt konflikträdd och livrädd för att stöta mig med folk så var det verkligen ett stort steg för mig.
Och faktum är att det var ju inte så farligt... och det kändes väldigt bra efteråt. 
Jag vågade😊
Känner mig ganska stark av det💪🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela