AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 7/9

Publicerad 2018-09-07 08:58:34 i Allmänt,

Torsdagens plan var enkel och lugn. Jag skulle måla akvarell. Jag hade laddat bordet bredvid min säng med alla attiraljer så det var bara att sätta igång.
Men mitt allmäntillstånd var i botten och tröttheten tog över mig fullständigt. 

(null)

Jag kunde bara ligga där och hoppas att jag skulle piggna till och orka förflytta mig den lilla biten till bordet....
Det gjorde jag aldrig.
Såna dagar är extra tråkiga attlevamedibm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela