AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Gokväll.

Publicerad 2018-09-16 23:09:14 i Allmänt,

Jag la mig för en stund sen men har surfat runt på Facebook,Instagram och kvällstidningarna lite. Kvällen har jag tillbringat i soffan (som vanligt) och kollat på tv. Ikväll blev det Naturprogram på 2an,Allt för Sverige,Springfloden och dokumentären om Arbogamorden på SVT1. Ovanligt att kolla på SVT en hel kväll,vi är annars trogna TV4.
Arbogamorden är ju en spektakulär historia. Jag har lyssnat på två olika podcaster som handlar om det,samt sett ytterligare ett program på tv. Det är så annorlunda så man kunde knappt hittat på ett lika otroligt händelseförlopp ens om man var deckarförfattare. 
Jag har varit ganska trött efter min lilla utflykt med min älskade tRULLsan idag. Dessutom blev jag nog lite nedkyld. Jag tinade liksom aldrig upp efter...Har känt mig frusen och mina lår har haft tuppaskinn hela kvällen,brrr...
Men det får det vara värt!! Det var otroligt härligt att känna den där friheten som jag känner när jag susar runt med den.
Nej nu har klockan dragit iväg här! Redan över elva! Bäst jag släcker och försöker somna😴
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela