AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 20/10

Publicerad 2018-10-20 08:11:04 i Allmänt,

Jag glömde bort att jag är sjuk för en stund.
Nja kanske inte rikitigt... Men jag tänkte mig inte för utan satte mig på en stol vid matbordet när de andra åt igårkväll. Jag drack ett glas rött och njöt av sällskapet.
Tills jag skulle resa mig!!
Jag kommer ju inte upp ifrån vanliga stolar längre!! Det förträngde jag i all trevlighet!!
Men min älskade son kom till undsättning och hjälpte mig upp!❤️

(null)

Och som mamma gäller det att passa på att njuta när man får chansen att krama sin vuxna son lite extra💞
Inget ont som inte har nåt gott med sig😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela