AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 11/10

Publicerad 2018-10-11 08:51:18 i Allmänt,

Gårdagens utflykt med tRULLsan och min fina svärdotter gav mig så mycket energi!! Det kändes verkligen som att jag fyllde på med luft i mina lungor! Istället för de där ynka 2 literna jag hade tror jag att jag nästan kom upp i de 4 liter man SKA ha😊 
Hihi,det funkar självklart inte så! Men det kändes skönt att ta djupa andetag i den krispiga höstluften.

(null)

Det gav mig åtminstone en rejäl dos av energi och glädje!😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela