AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration nr 2 6/3

Publicerad 2018-03-06 18:05:23 i Allmänt,

Vid fyratiden orkade jag ta mig ur sängen. Jag  fräschade upp mig lite och gick ner. Både jag och Lars körde ett snabbt race för att få lite ordning här.  Köket fick sig en omgång och sen tog Lars på sig massa kläder och tog en kort promenad till postlådan. Han borstade av ena bilen och körde in den i garaget. Inte ens det har vi orkat sen i fredags.... 

(null)

Men nu ligger vi här igen!! 
Utslagna i soffan under varsin filt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela