AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration nr 2 20/1

Publicerad 2018-03-20 18:28:45 i Allmänt,

Tänkte vara smart idag. Ska ju till Linköping imorgon. Bestämde mig för att duscha ikväll för att spara tid imorgon. 
Och ni som tycker att mitt liv verkar lite tråkigt måste förstå att jag får min beskärda del av spänning i livet!! Idag glömde jag stänga munnen när jag duschade,och självklart fick jag en mängd vatten i halsen! Och ja,självklart så krampade halsen just då!! Och ja...jag får väl erkänna...jag fick lite panik... Det är så fruktansvärt otäckt!!

(null)

Men när det lugnat ner sig slängde jag ett öga på mina lurviga ben-med betoning på LURVIGA!!! 
Tänk om de vill göra en ny biopsi i Linköping imorgon!😱
Hittar de ens fram till benet då????!
Jag fick kämpa hårt med hyveln för att få benen släta och lena☺️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela