AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Tillbaka i sängen.

Publicerad 2018-07-20 23:44:39 i Allmänt,

Ja nu ligger jag här igen...i min sköna säng. Det blev lite sent men jag har ju tagit det väldigt lugnt idag. Vilat mig i form inför morgondagen. Det ska bli skoj att åka till Göteborg. Att se Guns n roses. Att bo hos Ebba. Tillsammans med båda döttrarna och deras pojkvänner. 
Jag kommer att sitta i min rullstol större delen av morgondagen. Men under konserten kan jag nog inte sitta still.
Jag har egentligen inte nånting särskilt att skriva om ikväll. Jag la ju ut texten ordentligt tidigare idag. Och efter det har det inte hänt så mycket mer.
Jag tror det är bäst jag slår ihop de båda blå och försöker få lite sömn inför morgondagens utsvävningar.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela