AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Matleverans!

Publicerad 2018-07-19 12:33:36 i Allmänt,

Jag ringde och skulle beställa hem ny sondmat igår. Det visade sig att mitt recept var slut så jag fick ringa dietisten. Sen la hon beställningen åt mig. Jag behövde "allt"! Dvs slangar,aggregat,sprutor och så mat för en månad. 

(null)

Vid 11-tiden idag kom leveransen!! Det kan man kalla snabb service!!👌🏼
Jag kan inte annat än bli imponerad över hur bra det fungerar! Och så smidigt det är att få det hemlevererat. 
Här i stugan är det ju litet och vi har inte särskilt mycket förvaringsmöjligheter. Men det går bra att "gömma" undan sånt där som man inte vill ha i blickfånget hela tiden,bakom t.ex en sovrumsdörr! På dagarna står ju dörren öppen och då syns varken de fula lådorna eller de jackor och väskor som jag brukar hänga på de där braiga krokarna man hänger över dörrar.
Det går att lösa många "problem" om man bara vill. Sen får man inte vara så petnoga och pedantisk när man ska bo på en sån här liten yta. 
Och vet ni vad?!
Jag älskar det!!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela