AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Lite kyligt ikväll.

Publicerad 2018-07-30 00:11:43 i Allmänt,

Kan ni tänka er?! Jag ligger i min säng och fryser lite! Det är inte alls lika varmt ikväll som det varit så länge nu. Och det är väl skönt på ett vis men jag avskyr att frysa! Jag blir ju så iskall om fötterna och på låren. Just nu är jag alldeles knottrig av att jag fryser... Jag gillar inte att frysa. 
Ikväll har vi tagit det onödigt lugnt. Har mest legat i soffan. Vi började kolla på en film som var rätt konstig. Som tur var fick vi spontanbesök. (så slapp vi kolla på den filmen!) En kär "gammal" vän (vi är exakt lika gamla och har känt varann sen vi var 12!) och delar av hennes familj kom förbi när de var ute och gick med deras alldeles underbart söta lilla valp!! Ååååå så mysigt det är med såna där små godingar! Ikväll behövde vi inte gå ut med vår "lånehund" så det var lite tomt... 
Men nu är jag på tok för trött i ögonen och dessutom fryser jag så. Får nog avsluta och skriva mer imorgon.
Natti natti😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela