AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 26/7

Publicerad 2018-07-26 12:28:28 i Allmänt,

Sociala medier fylls av bilder på folk som njuter av sommaren. De badar,åker båt,grillar,solar,dricker gott mm mm. Härligt! Men jag känner mig inte delaktig i det där alls. Jag varken kan eller orkar...
Men det är helt ok. Faktiskt. Visst kommer avundsjukan smygande ibland men bara jag försöker föreställa mig hur det skulle vara för mig att göra allt det där så tappar jag all lust. Jag mår jättebra av att ligga i min säng inne i vår svala stuga.

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela