AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 23/7

Publicerad 2018-07-23 10:55:11 i Allmänt,

Jag,och hela familjen som var med mig på Ullevi för att se och höra Guns n Roses,är så innerligt tacksamma för att personalen ifrån Got Event var så oerhört hjälpsamma och fulla av medmänsklighet med ❤️ på rätta stället!
De hämtade fem stolar till min familj och lät dem sitta bakom oss i rullstol. (Vi fick sitta längst fram på platån med fri sikt över alla på innerplan!👌🏼) 

(null)
 
På det viset fick vi en upplevelse utöver det vanliga TILLSAMMANS💞
Vilket i detta sammanhang kändes viktigt då det var en 50-årspresent till Lars!
Jag är så tacksam😊
Det blev sååå mycket trevligare attlevamedibm med ett sånt bemötande😊
Och att Guns n Roses var fantastiskt bra blev ju nästan bara en bonus👌🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela