AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Däckade!!

Publicerad 2018-01-31 23:31:39 i Allmänt,

Ja tänka sig...ett besök hos frisören knäckte mig! Jag har inte gjort många knop efter morgonens hårfixande. Jag har känt mig utslagen,däckad,knockad... Har tillbringat större delen av dagen i soffan. Slumrat lite... men mest bara legat helt stilla och bara glott i taket. Sååå trött... Usch så tråkigt.
Kvällen bjöd inte heller på nån action direkt. Jag lagade spenatsoppa till Lars. Var bara tvungen att ta lite själv också. Spenat är ju så gott...
Sen blev det återigen soffläge! Kopplad till pumpen låg jag där resten av kvällen. Vi kollade på ytterligare några avsnitt av Homeland. Mycket bra serie👍🏼
Nu är klockan halv tolv och det är hög tid att sova. 
Godnatt😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela