AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Sena vanor...

Publicerad 2018-02-01 23:38:17 i Allmänt,

Det blev ändrade planer. Jag fick åka iväg lite halvt om halvt akut för att hjälpa nån❤️ Och det gjorde jag så gärna. 
När jag kom hem igen så hade jag lite att pyssla med när jag nu ändå lämnat sängen.
Men i övrigt har jag tagit det oförskämt lugnt. Fortfarande sliten sen gårdagen. Jag skullle nog tro att jag kommer att vara lite piggare imorgon. Jag hoppas iallafall✊🏼
Men nu är klockan återigen halv tolv och jag känner inte att jag har nåt speciellt att berätta ikväll. Så jag avslutar bara med ett God Natt😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela