AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Mer lugn!!

Publicerad 2018-02-07 22:40:03 i Allmänt,

Kan man säga så?? "Mer lugn...?" Det låter lite konstigt i mina öron. Men det är vad jag haft idag. Ännu mer lugn omkring mig!!
Jag gör ingenting!! Och jag älskar det!!
Så är det bara. Det är jätteskönt och jag mår bra utav det!!
Borde ju känna mig lycklig och glad då eller??? Men det gör jag inte! Jag skäms över hur förslappad jag är!! Vilken latmask och parasit jag blivit!! Usch och fy!!
Men ikväll kom Lars ner efter jobbet och vi stack bort till Ica Maxi och handlade lite. Därefter har vi latat oss ihop...
Jag hoppas att jag kommer att ha nytta av denna totala supervilan jag genomgår just nu... Att jag blir pigg och alert som en Duracelkanin nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela