AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Nu är det nära...🎅🏼

Publicerad 2018-12-23 23:07:23 i Allmänt,

Idag har jag pysslat med diverse julförberedelser. Lite matlagning,städning och annat pyssel. Jag har även vilat,hm tror nästan att jag sov t.o.m,en stund. Jag är inte riktigt redo för julen än men äsch! Det blir nog jul ändå!! Jag orkar helt ärligt inte hetsa upp mig för att jag inte hunnit med allt jag räknade med att jag skulle göra just idag.
Ebba kom hem i eftermiddags. Mysigt. Så nu har vi tre av fyra barn hemma hos oss. Det är underbart! 
Ikväll slöade vi i soffan och tittade på den nya Mamma Mia-filmen! Den var riktigt bra!!
Men nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen.
Hörs vi inte innan så önskar jag alla en riktigt GOD JUL🎅🏼🎄❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela