AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 5/8

Publicerad 2018-08-05 15:07:43 i Allmänt,

Vi avslutade semestern genom att äta tillsammans med mina svärföräldrar,min svägerska och svåger igårkväll. De andra satt inne på altanen och åt nånting som doftade ljuvligt. Själv satt jag precis utanför i tRULLsan (för att jag sitter så skönt i den) och åt sondmat. 

(null)

Till det drack jag ett gott bubbel🍾 som passar utmärkt till sondmat. Oslagbar kombination😉
Vi hade verkligen en trevlig kväll tillsammans💞

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela