AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

En bra dag!

Publicerad 2018-04-25 23:18:16 i Allmänt,

Nej,det blev inget Ikea idag. Dels hade vi ingen större lust. Men framför allt så satt Lars fast i telefonen framför datorn hela eftermiddagen! Jisses vad det har ringt!! Det måste vara nån typ av rekord!!
När han arbetade så latade jag mig. Rättvis fördelning va?! Hihi. Nja,jag lagade lite mat och diskade upp mm. Hade lite andra göromål att pyssla med så nåt annat gjorde jag faktiskt. 
Ikväll stack vi iväg och handlade. Nej inte till Lidl!! Dit får Lars åka när han ska småhandla och komplettera. Jag åker inte dit fler gånger. Usch. Hatar Lidl!
Vi åkte till en nybyggd och stor fin Mercadona! Jag säger bara: VILKEN AFFÄR!!!👌🏼 Det var sån ordning och reda! Luftigt och stort. Rent och fräscht! En helt fantastisk affär!! 
Och kvällen har vi tillbringat i varsin soffa!! Vi har kollat på en film på Netflix. En härligt lat onsdagkväll!
Såna här dagar gillar jag. Vardagliga. Jag mår som bäst när jag får göra vanliga vardagliga saker samtidigt som jag känner att jag hinner viläta flera gånger om dan. 
Vädret har inte varit roligt. Mulet. Regnigt. Grått. Men ganska varmt ändå.
Det verkar bli ungefär likadant imorgon. Men sen ska det bli bättre igen. 
Sånt här gör mig inget. Vi är här i tre veckor och behöver inte ha varmt och soligt varje dag. Mår bra av variationen👍🏼
Älskar Nerja❤️☀️

Kommentarer

Postat av: Bitte

Publicerad 2018-04-26 19:50:16

Mercadona är bästa stället att handla på.

Svar: Ja Bitte! Det är en fantastisk affär! Ordning och reda. Stort och luftigt. Och framför allt: ett otroligt brett sortiment!! Jättebra!!👌🏼
Ursula Rollbert

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela