AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Vila,vila,vila...

Publicerad 2017-09-30 00:13:27 i Allmänt,

Efter en lång stund i viloläge orkade jag mig upp på benen en stund men jag gjorde inte många knop resten av dagen... Alma och Filip kom hem idag!! Så mysigt att träffa dem lite!! Jag lagade lite god mat,öppnade en flaska vin och så satt vi vid matbordet och pratade och umgicks. Sååå mysigt och roligt! Filip skulle iväg på nåt sen men Alma stannade kvar med oss. Vi tittade på Idol. 

Hela kvällen har jag haft nånting som irriterar mig i halsen. Det är som en liten smula som irrar runt i strupen på mig. Jag orkar inte svälja den och jag orkar inte hosta upp den. Den är otroligt irriterande. Jag har ingen aning om vad det är för nånting... Jag försöker komma på ifall jag stoppat nåt olämpligt i munnen men kan inte komma på något...så jag får väl göra som jag brukar; "gilla läget" och hoppas att det försvinner snart. För nu är jag jättetrött. Bäst att släcka och blunda😔😴
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela