AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Terapi.

Publicerad 2017-09-03 21:53:51 i Allmänt,

Utan att gå in på "vad" "hur" och "varför" så kan jag säga att detta varit en av de absolut värsta helgerna i mitt liv!

Punkt.
Men när nånting är jobbigt så finns det några saker som fungerar som terapi för mig. Det är att städa och laga mat!
Så det har jag gjort idag. 
Det är nånting med det där som får mina tankar att skingras. Att jag dessutom gillar att både städa och laga mat gör ju inte saken sämre. Det ger mig tillfredsställelse. Jag "gör nåt",nåt som ger resultat,som syns. 
Men ikväll är jag trött. På mer än ett sätt. Nu hoppas jag bara att jag kan somna snart och sova i stort sett hela natten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela