AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Positivt resultat trots allt!

Publicerad 2017-10-30 22:45:48 i Allmänt,

Kanske var det bra att jag kände den där pressen i morse. Eller stressen rättare sagt.. För hursomhelst så fick jag en hel del gjort idag utan att för den skull slita ihjäl mig. Jag har städat övervåningen. Tvättat ett par maskiner tvätt. Lagat lunch till mina grabbar! JAAA!! Alla mina tre älskade killar kom hem och åt lunch idag! Lars,Victor och Marcus❤️
Så mysigt att tillbringa en lunchrast med dem! 
När de gett sig av till jobbet igen så röjde jag upp i köket och sen städade jag lite mer ordentligt,torkade alla ytor och putsade lite. Jag rensade även ur kylen och torkade hyllorna.
Men sen tog det stopp.
Därefter gjorde jag inte många knop. Och kvällen har jag tillbringat liggande i soffan och kollat på tv! Förutom den jättebraiga svenska tv-serien "Vår tid är nu" så har vi kollat på Netflix. Tittade klart på serien "El Chapo" - den rekomenderas! Halvdokumentär som handlar om den mexikanske knarkhandlaren El Chapo. Mycket bra! I samma stil som "Narcos" som ju också är fantastiskt bra! 
Jag lägger mig nöjd och glad ikväll. (Dock jättetrött men det är det värt!!) Det blev en bra måndag. 
Det bästa med den var att jag fick träffa båda mina söner en liten stund❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela