AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration 31/10

Publicerad 2017-10-31 07:49:17 i Allmänt,

Jag tror inte ni känner nån annan som hatar vinter och kyla lika mycket som jag gör!!
Jag blir provocerad och förbannad,på ett uruselt humör när jag fryser och det är kallt ute!! Jag känner mig deppad när jag tänker på vad vi har framför oss... Flera månader med kyla,snö,halka och sorg.
Jag som älskar hösten har nu fått en liten försmak på vad som komma skall:
Jag fryser så det gör ont!! 
(null)

Jag heter Ursula. Det betyder "den lilla björninnan"
Vad gör björnarna om vintern??
Jo de går i ide!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela