AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Ojdå...

Publicerad 2017-08-31 07:32:56 i Allmänt,

Hm...oj så negativ jag var igårkväll... Det var ju inte bra. När jag läser igenom det idag så låter det inte alls bra. Jag fick inte riktigt fram vad jag menade... 

Självklart vill jag åka till Spanien!! Jag älskar ju att vara där!! Men resan i sig gör att jag känner oro och nästintill ångest. Det är så oerhört jobbigt att resa. Jag blir trött. Får ont. Det är besvärligt. Och min kropp blir helt fördärvad i flera dagar efteråt. 
Men att få vara i vårt mysiga lilla hus och njuta av solen och lugnet är fantastiskt!! Underbart!! Jag vill inget hellre än att vara där!! Jag längtar dit!! 
Men allt runtomkring gör att det inte känns ok att åka dit... Jag orkar inte förklara mer. Fick väl fram en del i förra inlägget. Som lät så negativt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela