AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Illustration. 16/8

Publicerad 2017-08-16 07:32:58 i Allmänt,

Det är få saker som gör mig så glad som att måla!! Målandet skänker mig en enorm glädje och ett visst lugn.

Att sitta på altansoffan och måla är toppen eftersom jag kan lägga mig ner så fort jag känner att jag måste (vilket tyvärr är ganska ofta). Jag lägger mig mot kudden,sträcker ut en stund,kanske t.o.m slumrar till... För att sen orka fortsätta måla igen. 
Undrar vart jag ska ta vägen med mitt måleri till hösten och vintern...?? Har inget så bra ställe inne i huset där jag kan kombinera målandet med vilandet så lätt som i just altansoffan...

Kommentarer

Postat av: NORRSKEN EMMA

Publicerad 2017-08-16 07:50:24

fin teckning =)

ha en fin onsdag
kramizz

Svar: Tack så jättemycket❤️ Och ha en härlig dag du också😘kram
Ursula Rollbert

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela