AttLevaMedIBM.blogg.se

Jag heter Ursula Rollbert. Jag har drabbats av en obotlig muskelsjukdom som heter inklusionskroppsmyosit (IBM). Min blogg ska handla om hur det känns att leva med en obotlig sjukdom.

Hösttermin!!

Publicerad 2017-08-21 09:41:01 i Allmänt,

Idag börjar höstterminen för alla skolbarn och högskoleelever. Och jag ska väl inte vara sämre. Jag gillar ju ordning och reda så jag har gjort mig ett eget schema. Åtminstone för de närmaste dagarna. Mitt liv blir enklare att leva när jag har lite struktur i tillvaron.

Därmed inte sagt att jag följer mitt schema slaviskt,hihi. Där är skillnaden mellan skolans schema för barnen och mitt!!
Nån fördel ska man väl ha när man är gammal och sjuk???😂

Kommentarer

Postat av: Lillemmish- mode - inspo

Publicerad 2017-08-21 09:45:22

ha en toppen dag

kram

Svar: Tack😊
Ursula Rollbert

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela